poniedziałek, 28 stycznia 2013

muzyczny KONKURS. / wygraj płytę z muzyką klasyczną! /

Dzisiaj witam Was już ponownie, nie ustaję w pracy nad samozaparciem, żeby ten blog jakoś dalej rozwijać. Mam więc dla Was dzisiaj małą niespodziankę (ja sama się jej nie spodziewałam ;)). A niespodzianką tą jest mianowicie pierwszy na mycupofhotchoc KONKURS.

Oczywiście żeby było niestandardowo w konkursie możecie zdobyć nie kosmetyki czy ubrania, ale płyty kompaktowe. W dodatku z muzyką klasyczną :) Tak, tak, być może pojawia się tu za dużo recenzji, za dużo jest mowy o książkach, a teraz jeszcze muzyka klasyczna! Ale musicie wiedzieć - ja sama ukończyłam szkołę muzyczną, a tego się z umysłu (i serca) wyrzucić nie da. Miłość do muzyki klasycznej pozostanie mi już na zawsze, a że przekorna i uparta ze mnie duszyczka - będę się starała (raz na jakiś czas, nie za często) przekonać Was, z jaką przyjemnością można się przysłuchiwać kompozycjom Beethovena czy Czajkowskiego.

Przy współpracy ze sklepem internetowym AUDIOMAX mam dla Was do wygrania dwie używane płyty w bardzo dobrym stanie. Pierwsza z nich:




Tę płytę z chęcią zatrzymałabym sobie sama. Zwłaszcza ze względu na... Planety Gustava Holsta. Pewnie część z was nie podziela mojego uwielbienia dla tego utworu, a jeszcze większa część w ogóle go nie zna, zapraszam Was więc do wysłuchania jednej części na zachętę :)



Druga płyta to już zupełnie typowa klasyka, a mianowicie Antonio Vivaldi. Znany głównie jako twórca Czterech Pór Roku, ale uwierzcie, że nie tylko to napisał ;)




Co trzeba zrobić, aby taką płytę dostać w swoje ręce?
Wystarczy:
 1. Być fanem facebookowego profilu mycupofhotchoc (TUTAJ).
2. Być fanem profilu sklepu AUDIOMAX (TUTAJ).
3. Udostępnić zdjęcie konkursowe dostępne na profilu mycupofhotchoc.
4. W komentarzu pod zdjęciem napisać, którą płytę chcielibyście wygrać.


 Losowanie zwycięzców odbędzie się 2 lutego o godzinie 18.00! :)
Zachęcam Was do udziału w konkursie nawet jeśli nie jesteście największymi fanami muzyki klasycznej :) Moim zdaniem zawsze warto poznawać nowe brzmienia. A jeśli poszukujecie innych gatunków muzycznych szukajcie płyt w sklepie AUDIOMAX, mają ogromny wybór i konkurencyjne ceny! Możecie też w komentarzach wpisywać, jaką płytę chcielibyście zobaczyć na jednym z kolejnych konkursów na blogu - może kiedyś uda mi się właśnie taką dla Was zdobyć? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz