poniedziałek, 18 lutego 2013

Inspiracje / White Collar character - Sara Ellis /

Czasu brakuje ostatnio naprawdę na cokolwiek. A jak już znajduję czas - pojawiają się inne przeszkody. Przez to właśnie ostatnio mało piszę, a jeszcze mnie znajduję materiałów do pisania o nich. Ostatni tydzień spędziłam na wsi, gdzie naprawdę nic ciekawego się nie dzieje. Aby przeczytać pierwszy numer Harper's Bazaar musiałam poczekać aż do dzisiaj, kiedy dotarłam na stację w Stargardzie Szczecińskim, gdzie cywilizacja jednak już dotarła ;) Ale o polskim wydaniu kultowego magazynu jeszcze napiszę, dzisiaj chciałam podrzucić Wam parę modowych inspiracji na dobranoc.


Czy ktoś z Was ogląda może serial White Collar? Ja widziałam wszystkie odcinki i muszę przyznać, że jak mało który serial wprawia mnie zawsze w dobry humor. To chyba zasługa świetnie zbudowanych postaci - bardzo charakterystycznych, po prostu nie da się ich nie lubić :)

Wszystkim polecam na chłodne jeszcze wieczory, ale dzisiaj chciałam odrobinę popiać z zachwytu nad stylizacjami jednej z głównych żeńskich bohaterek - Sary Ellis (Hilarie Burton). Nie dość, że pod koniec trzeciego sezonu jej waga spadła chyba do miary naprawdę idealnej, to jeszcze styliści za każdym razem dbają o jej nieskazitelny wygląd! Nic, tylko pozazdrościć.





Styl Sary jest elegancki, ale absolutnie nie można go nazwać nudnym. Nosi zawsze idealnie podkreślające figurę sukienki we wszystkich kolorach tęczy (najbardziej podoba mi się ta zielona). Na dodatek każda z nich jest inna, panuje ogromna różnorodność, a sukienki często wyróżniają się nietypowym krojem dekoltu.


Do tego klasyczne, minimalistyczne dodatki i look do pozazdroszczenia gotowy. Świetna kolorystyka, złoto zamiast srebra (zdecydowanie je wolę, zwłaszcza przy rudych włosach), ładny uśmiech i świetna fryzura. To moim zdaniem przepis na sukces.

Nie potrzeba nikomu różnorodnych printów, kilogramów biżuterii. Jeśli miałabym fundusze na wymarzone zakupy ciuchowe, wyszłabym ze sklepu właśnie tak ubrana. Tupiąc obcasami eleganckich, bardzo drogich szpilek :)


fot: fanpop

1 komentarz:

  1. klasyczny i minimalny styl jest moim ulubionym :)


    Follow Me - I will Follow You back <3
    classicorcool.blogspot.com
    http://www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń